איך לבנות פאנל מושלם לקמפיין פייסבוק

קמפיין פייסבוק טוב הוא כלי עוצמתי שיכול לסייע לייצר לעסק שלכם לידים חדשים, להגדיל את החזר ההוצאה על הפרסום, וכמובן וחשוב מכל, להגדיל את העסק שלכם.

LIKE

לא פעם אנחנו מרגישים שהשירותים שאנחנו צורכים, המותגים והמוצרים שאנחנו קונים מגדירים אותנו. הג'ינס שאני לובש, הרכב בו אני נוהג, היעד שבחרתי לנפוש בו והמסעדות שאני בוחר לאכול בהן משקפות משהו לגבי מי שאני. לצרכנים יש מנעד רחב של רגשות כלפי המותגים שהם צורכים. לכן חשוב לנו כמפרסמים לייצר אצל הצרכנים הפוטנציאליים שלנו תחושה חיובית לגבי העסק, המותג והמוצר שלנו. הרגשות החיוביים האלו הם מה שעשוי להכניס אותנו לרשימת השיקולים של הלקוח הפוטנציאלי שלנו כשהוא מתכוון לרכוש את המוצר שאנחנו מציעים. 

אין ספק שמודעות פייסבוק הן כלי עוצמתי בכל מה שקשור ליצירת לידים ולהגדלת מכירות. עם זאת הסיכוי שמישהו ירכוש את המוצר שלכם בפעם הראשונה שהוא נתקל במודעה שלכם הוא קטן למדי. 

כדי לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם להמיר, אתם צריכים לגעת בו בכמה נקודות מגע. המשפך הוא שמסייע לכם לקחת את הלקוח מנקודה A לנקודה B. ואם כל זה נשמע לכם ממש ממש מסובך, אז אנחנו ממליצים לקחת נשימה ולהמשיך לקרוא… ננסה לפשט את העניינים. 

מה זה משפך מודעות בפייסבוק?

משפך מודעות בפייסבוק הוא רצף של מסעות פרסום שנועדו לקחת משתמשים לרורך המסע ולהפוך אותם מזרים מוחלטים שנתקלו במותג שלכם לראשונה ללקוחות משלמים.

מבחינה טכנית משפך המודעות מורכב ממודעות רבות, שכוללות הצעת ערך שונות ושיגעו בקהל הנכון ברגע הנכון. 

למשפך יש 3 שלבים עקריים

  • TOF – ראש המשפך – החלק שנקדיש להגברת המודעות
  • MOF – אמצע המשפך – החלק שנקדיש להכנסת המותג שלכם לשיקול של הלקוח
  • BOF – תחתית המשפך – הרגע בו נרצה שהלקוח ימיר. 

לאחר מכן מגיע שלב נוסף שמטרתו לשמור את הלקוח החד פעמי ללקוח נאמן שירכוש שוב. שלב זה נקרא CLV – השלב שאחרי המכירה. 

מערכת המודעות של פייסבוק מאפשרת לכם לטרגט לקוחות בכל שלב של המסע.

1. "זרים" – (קהל קר) אלו שלא מכירים את המותג שלכם או השירותים שאתם מציעים.

2. "סיכויים" – (קהל פושר) אנשים שנחשפו אליכם והביעו עניין.

3. "לידים" – (קהל חם ) – גולשים שמתענינים מאוד במה שיש לכם להציע.

4. לקוחות – קונים או צרכנים של המוצרים שלכם.

5. מקדמים נאמנים – אנשים שקונים מכם ואוהבים את המוצרים שלכם והשירותים שאתם מספקים כל כך שהם קונים מכם באופן קבוע ואף משתפים את המוצרים והמותג שלכם. (תנו לנו כאלה עוד ועוד!!)

פייסבוק מאפשר לכם לייצר משפל המרה שכזה מבלי להשתמש באף גורם נוסף. תוכלו לעשות זאת על ידי העברת המשתמשים משלב אחד של המשפך לבא והצגת מודעות מתאימות עבור כל סוג של קהל שכזה. 

שימוש נכון במשפך המרות ישפר את הביצועים של הקמפיינים שלכם, יגדיל את המכירות ובסופו של דבר יחסוך לכם כסף על פרסום. 

ללקוחות רבים אין סבלנות לתהליכים כאלה, והם רוצים למכור את הסחורה שלהם מהרגע הראשון. מה שקורה בפועל זה שהם מבזבזים את הכסף שהם משקיעים בשיווק ללקוחות קרים שהסיכוי שהם ירכשו הוא קטן עד מאוד.

 

 

לרכוש בפגישה הראשונה

רוב הגולשים לא ירכשו מוצר אחרי מפגש ראשון עם מודעה של מותג שהם לא מכירים. המרות בעלות ערך גבוה מתרחשות בדרך כלל אחרי שמשתמשים באו במגע כמה פעמים עם המותג, לאורך נקודות מגע שונות. צריך לזכור שהרשת החברתית היא לא מקום שאנחנו באים אליו כדי לקנות. לכן כדי להגדיל את הסיכוי שירכשו את המוצרים שלכם ממומלץ לעבוד על פי אסטרטגיה מסודרת.

 

רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו

 

דברו איתנו

דברו איתנו...